Vedlejší účinky

Pokud se dobře zamyslíte nad tričky a mikinami, případně dalšími oděvy, které se využívají v rámci různých propagačních střetnutí, výstavách, veletrzích a promoakcích, pak dojdete brzy k tomu, že investice do nich se vždycky vyplatí. Někdy si to organizátoři vůbec neuvědomují, ale reklamní textil ie slouží déle, než na jedné akci!

Šetří za každou cenu

Ano, někdy se šetří, jak jen to jde. Hosteskám rozdají trička, která pak po skončení akce od nich zase vyžadují nazpátky s vidinou toho, že je opět použijí jinde. I tento přístup je často vidět. Nepočítá se nejen s náklady na praní a s tím, že praná trička většinou už nevypadají tak, jako úplně nová. A nepočítá se s tím, že tričko, ponechané hostesce, tato bude pravděpodobně ještě dost dlouhý čas nosit, přinejmenším ve volnočasových aktivitách a vaše logo, propagační nápis, jméno firmy, se tím dostanou do podvědomí lidí, kteří jinak vůbec netuší, že existujete.

Vedlejší účinky
Ohodnoťte příspěvek
3a-190x300.gif
Tags: Štítky: